ΤΙΤΛΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
«Παρατήρηση
και σύγκριση του μορφωτικού
επιπέδου ανάμεσα στις 10/ετίες 1971-1980
και 1981-1990, βαθμός απολυτηρίου-ανώτατη
εκπαίδευση, σύγκριση ανάμεσα στα
δύο φύλα»
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα έρευνα είχε σκοπό να
μελετήσει και να διερευνήσει αν ο
βαθμός απολυτηρίου του Δημοτικού
Σχολείου αποτελεί παράγοντα
πρόβλεψης μορφωτικής εξέλιξης και
έγινε σύγκριση της μορφωτικής
εξέλιξης των συμμετεχόντων(αγόρια-κορίτσια)
στις δεκαετίες 1971-80 και 1981-90. Η
έρευνα έγινε στο Δημοτικό Σχολείο
Γαλατάδων του Δήμου Μεγάλου
Αλεξάνδρου Νομού Πέλλας και η
συλλογή των στοιχείων προέρχεται
από το αρχείο του σχολείου, επειδή
δύο εκπαιδευτικοί από
τους συμμετέχοντες στην ομάδα
εργασίας διδάσκουν στο σχολείο.
Ακόμη οι συμμετέχοντες (μαθητές -μαθήτριες)
ήταν γνωστοί στην τοπική κοινωνία.
Η στατιστική ανάλυση έδειξε ότι:
α)
Εκείνοι που πέτυχαν στα ανώτερα και
ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ήταν
όλοι μαθητές με βαθμό απολυτηρίου 9
και 10.
β)
Η έρευνα έδειξε ότι τη δεκαετία
1981-90 η φοίτηση στη
Β/θμια εκπαίδευση αυξήθηκε
σημαντικά, ειδικά για τα κορίτσια.
γ)
Παρατηρήσαμε γενικά ότι έχουμε
σημαντική
μείωση εισαγωγής του αριθμού
των μαθητών στην Γ/θμια
εκπαίδευση και ειδικά για τα
αγόρια στη δεκαετία 1981-90.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 
|