|

|
1.
O _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.
Γ _ _ _ _ _ _ _
3.
Λ _ _ _ _ _
4.
Υ _ _ _ _ _ _
5.
Π _ _ _ _ _ _ _ _ _
6.
Τ _ _ _ _ _ _ _ _ _
7.
Η _ _ _ _ _ _ _
8.
Σ _ _ _ _ _
9.
Φ _ _ _ _ _
10.
Ε _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
11.
Ι _ _ _ _ _ _ _ _
12.
Δ _ _
13.
Ι _ _ _ _ _ _
14.
Α _ _ _ _ _ _ _
15.
Σ _ _ _ _ _ _ _ |
|
1. Απ' αυτόν τον περιηγητή της αρχαιότητας πήραμε πολλές πληροφορίες για τα έργα του Φειδία, (με άρθρο).
2. Η τέχνη του Φειδία.
3. «Η Αθηνά ...» είναι έργο δικό του. Είναι ένα ορειχάλκινο άγαλμα, πάνω στην Ακρόπολη, αφιέρωμα των Αθηναίων αποίκων στη νήσο Λήμνο.
4. Είναι όλα τα γλυπτά του Φειδία.
5. Η διακόσμηση όλη του ναού είναι έργο δικό του και των μαθητών του.
6. Ο Φειδίας ήταν πολύ καλός φίλος με ... (στην αιτιατική με άρθρο).
7. Σ' αυτό το έργο του, που βρίσκεται στον Παρθενώνα, απεικονίζονται τα Παναθήναια, (με άρθρο).
8. Το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς ... που βρισκόταν μέσα στον Παρθενώνα είναι έργο δικό του. (αντίστροφα).
9. Ο ... κάποιων ανθρώπων είχε σαν αποτέλεσμα να δικαστεί ο Φειδίας, με την κατηγορία ότι έκλεψε ένα μέρος του χρυσού που του έδωσαν οι Αθηναίοι, για να κατασκευάσει το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς Αθηνάς. Τελικά απόδειξε την αθωότητα του, χαλώντας το άγαλμα και
ξανα ζυγίζοντας όλο το χρυσάφι.
10. Το άγαλμα της θεάς Αθηνάς μέσα στον Παρθενώνα ήταν φτιαγμένο από χρυσό και...
11. Οι Αθηναίοι κατηγόρησαν το Φειδία για ..., γιατί έβαλε τα πρόσωπα του Περικλή και το δικό του σε δύο μορφές στην ασπίδα της Αθηνάς.
12. Και το χρυσελεφάντινο άγαλμα του ... στην Ολυμπία είναι έργο δικό του. Αυτό το άγαλμα είναι ένα από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.
13. Ο Φειδίας θεωρείται ο μεγαλύτερος γλύπτης στην ... της αρχαίας Ελλάδας.
14. Τα ... του Παρθενώνα είναι έργα δικά του και των μαθητών του. Στο μπροστινό, πάνω από την κύρια είσοδο του ναού παριστάνεται η γέννηση της Αθηνάς και στο πίσω, ο αγώνας της με τον Ποσειδώνα για το όνομα και την προστασία της Αθήνας.
15. «Η Αθηνά ...» είναι έργο δικό του. Ήταν ένα τεράστιο ορειχάλκινο άγαλμα στην Ακρόπολη, προς τιμή της μεγάλης νίκης των Αθηναίων στο Μαραθώνα. Το δόρυ της χρύσιζε στον ήλιο και ήταν ορατό ως το λιμάνι του Πειραιά, (αντίστροφα).
.
|
|